پاورپوینت رفتار شناسی سگ ها

دسته بندي : مهندسی » مهندسی کشاورزی- دام و طیور
دانلود پاورپوینت با موضوع رفتار شناسی سگ ها،
در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
مقايسه رفتار سگ‌ها و گربه‌ها
انواع سگ‌ها
تاريخچه روان‌شناسي ناهنجاري‌هاي گوشتخواران


بخشی از متن پاورپوینت:
مقدمه:
بسياري اعتقاد دارند كه انگلستان سرزمين دوست‌داران سگ است و در ميان حيوانات خانگي سگ يكي از محبوب‌ترين و رايج‌ترين آن‌ها در اين كشور مي‌باشد. البته قبول اين موضوع خيلي سخت نيست زيرا كه سگ‌ها طبيعتاً حيواناتي اجتماعي هستند و به راحتي با انسان‌ها ارتباط برقرار و با آنها زندگي مي‌كنند. رفاقت و دوستي سگ با انسان‌ها مي‌تواند كاملاً واقعي و محسوس باشد در حالي‌كه مثلاً دوستي با يك گلدفيش (ماهي طلايي) تنها به صورت خيالي امكان‌پذير است. از سويي ديگر اما چنين رابطه دوستانه‌اي هزينه‌هايي هم دارد. سگ‌ها و گاهي صاحبان آن‌ها، انتظار دارند با يكديگر رابطه‌اي صميمي داشته باشند و اين مسئله فضا را براي عدم درك و رنجش متقابل مهيا مي‌كند.

مقايسه رفتار سگ‌ها و گربه‌ها:
با وجود آنكه ظرفيت شناخت گربه‌ها مانند سگ‌ها است، ولي اشتياق دروني آن‌ها به ايجاد رابطه اجتماعي مانند سگ‌ها نمي‌باشد. گربه‌ها معمولاً در خانه مكان خلوت و جداگانه‌اي را به خود اختصاص مي‌دهند. آن‌ها به شيوة خود زندگي مي‌كنند و مطابق خواسته‌هاي صاحبشان رفتار نمي‌كنند.

براي مثال صاحب گربه نبايد از صاحبش انتظار محبت بي‌دليل داشته باشد؛ گربه‌ها تنها در صورت مورد توجه قرار گرفتن  واكنش نشان مي‌دهند. همچنين اطاعت خود به خود و بي‌اختيار در آن‌ها ديده نمي‌شود. براي مثال ...
دسته بندی: مهندسی » مهندسی کشاورزی- دام و طیور

تعداد مشاهده: 9920 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: ppt

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:1,382 کیلوبایت

 قیمت: 25,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • محتوای فایل دانلودی:
    در قالب ppt و در 40 اسلاید، قابل ویرایش.